kernele 2.6.30.x i uvesafb - prośba o weryfikację

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 23 Lip 2009, 19:01:04 CEST

Dnia czwartek, 23 lipca 2009, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
[...]
> Masz możliwość zalogowania się na lapka po sieci i zobaczenia co tam się
> dzieje?
>
> 2.6.30.2 nie zawiera paru ważnych łatek
> http://intellinuxgraphics.org/download/2009Q2/kernel-intel-2009q2-
> against-2.6.30.1.patch
>
> Może w 2.6.30.3 mergną.

Do poniedziałku nie będę miał takiej możliwości. Ale potem spróbuję. Póki
co - wróciłem do 2.6.28.9, bo na waniliowym 2.6.30.2 miałem jakiś nieładny
oops z pcmcia po hibernacji.