bttv & radio

Grzesiek Sójka pld w pfu.pl
Wto, 2 Cze 2009, 12:15:45 CEST

Wieslaw Kierbedz wrote:
> Grzesiek Sójka anonsuje::

> Ale nie ma żadnego radio w /dev jak rozumiem, ani radio, ani radio0?
> W /dev/v4l też?
> cd /dev
> find -name "radio*"
Udeva miałem tylko przez chwilę, żeby zobaczyć co będzie. Nie było
/dev/radio*. Co do /dev/v4l to nie pamiętam czy sprawdzałem. Chyba tak.
Zdaje się, że nigdzie w dev nie było radia. Zwykle w takich sytuacjach
robie "find ./ | grep radio". Normalnie mam statyczny dev z radio0 i
linkiem radio. W tym momencie programik do radia przy próbie odpalenia
wywala mi "no such device" ( != "no such file" !! ).