bttv & radio

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Wto, 2 Cze 2009, 12:38:21 CEST

Grzesiek Sójka anonsuje::

> Udeva miałem tylko przez chwilę, żeby zobaczyć co będzie. Nie było
> /dev/radio*. Co do /dev/v4l to nie pamiętam czy sprawdzałem. Chyba tak.
> Zdaje się, że nigdzie w dev nie było radia. Zwykle w takich sytuacjach
> robie "find ./ | grep radio". Normalnie mam statyczny dev z radio0 i
> linkiem radio. W tym momencie programik do radia przy próbie odpalenia
> wywala mi "no such device" ( != "no such file" !! ).

Jeśli statyczne, to przynajmniej plik powinien być.
No przecież sam nie zniknął.
Inaczej.
Plik jest, a programik go nie widzi?
Czy pliku nie ma w ogóle?
mknod c radio XX XX?
alias char-major-XX-XX  /dev/radio w /modprobe.d/v4l?
Napisz Grzegorzu jeszcze raz, czego brakuje, bo nie do końca rozumiem.
--
WK