brak dźwięku z alsa-1.0.20

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 6 Cze 2009, 15:07:25 CEST

Dnia sobota, 6 czerwca 2009, Bartłomiej Zimoń napisał:
> [...]

Wygląda na źle ustawione prawa dostępu do urządzeń. Może trzeba by się dodać
do odpowiedniej grupy (audio)?

> Potwierdzam,  tak na arch x86_64 jak i na i686 cos z ta nowa alsa jest
> nie tak.

U mnie na 1.0.20-2 nie zauważyłem problemów. Zarówno alsaconf jak i xine
(którego używam pośrednio przez kaffeine) działają bezproblemowo. Amarok
1.4.10[9 również. Architektura i686.

Jaki macie układ dźwiękowy, bo mój to (według lspci): Intel Corporation
82801DB/DBL/DBM (ICH4/ICH4-L/ICH4-M) AC'97 Audio Controller (rev 01).