brak dźwięku z alsa-1.0.20

Krzysztof Rygielski riggyk w gmail.com
Sob, 6 Cze 2009, 16:15:53 CEST

Saturday 06 June 2009 15:07:25 Łukasz Maśko napisał(a):

> Wygląda na źle ustawione prawa dostępu do urządzeń. Może trzeba by się
> dodać do odpowiedniej grupy (audio)?
Do grupy audio jestem dodany, więc chyba nie tędy droga.

> U mnie na 1.0.20-2 nie zauważyłem problemów. Zarówno alsaconf jak i xine
> (którego używam pośrednio przez kaffeine) działają bezproblemowo. Amarok
> 1.4.10[9 również. Architektura i686.
U mnie ten sam amarok i architektura. Kaffeine nie używam, ale i tak nie mam
dźwięku w żadnej aplikacji.

> Jaki macie układ dźwiękowy, bo mój to (według lspci): Intel Corporation
> 82801DB/DBL/DBM (ICH4/ICH4-L/ICH4-M) AC'97 Audio Controller (rev 01).

$ lspci | grep Audio
00:1b.0 Audio device: Intel Corporation 82801H (ICH8 Family) HD Audio
Controller (rev 03)

Sądzę, że coś innego trzeba zdiagnozować, tylko nie wiem co :-/

--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470