VirtualBox i zwiechy

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Nie, 7 Cze 2009, 18:24:04 CEST

Dnia niedziela 07 czerwiec 2009 o 17:07:21 Marek Guevara Braun napisał(a):

> Jaki arch hosta i Windows, czy masz VT, czy jest aktywne, czy było
> aktywne, czy wcześniej (VB 1.6) działało stabilnie?

Nie wiem czy VB 1.6 działało stabilnie bo nie używałem wcześniej VB w ogóle
(przed upgrade było 2.2.2). Architektura hosta to athlon, Windows 32-bit. Czy
jest VT? Nie wiem, poniżej cpuinfo, ale zdaje się to jest za stary procesor. W
ustawieniach maszyny wirtualnej było włączone. Spojrzałem na logi (VBox.log),
ale nic ciekawego tam nie ma: ostatnie linijki dotyczą błędów ICMP lub
przydzielenia adresu z DHCP (nie mam pojęcia jak się czas tych wydarzeń ma do
czasu zwisu). Dodam jeszcze, że ostatnie zawieszenie nastąpiło nie wcześniej
niż 12 godzin po uruchomieniu (poprzednie 2 też były po co najmniej 10
godzinach).

$ cat /proc/cpuinfo
processor       : 0
vendor_id       : AuthenticAMD
cpu family      : 15
model           : 79
model name      : AMD Athlon(tm) 64 Processor 3000+
stepping        : 2
cpu MHz         : 1808.454
cache size      : 512 KB
fdiv_bug        : no
hlt_bug         : no
f00f_bug        : no
coma_bug        : no
fpu             : yes
fpu_exception   : yes
cpuid level     : 1
wp              : yes
flags           : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge mca
cmov pat pse36 clflush mmx fxsr sse sse2 syscall nx mmxext fxsr_opt rdtscp lm
3dnowext 3dnow up pni cx16 lahf_lm svm extapic cr8_legacy
bogomips        : 3618.61
clflush size    : 64
power management: ts fid vid ttp tm stc
--