VirtualBox i zwiechy

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 8 Cze 2009, 08:36:32 CEST

Dnia 2009-06-07, nie o godzinie 15:47 +0200, Tomasz Grobelny pisze:
> W ciągu ostatnich kilku dni VirtualBox z Windowsem 2008 zawiesił mi hosta na
> PLD (bez VB działało stabilnie). Zrobiłem upgrade VB i kernela do najnowszej
> wersji (odpowiednio 2.2.4-1 oraz 2.6.28.9-3) i dalej to samo. Ktoś się spotkał
> z takim problemem i zna rozwiązanie? Albo może przynajmniej mi podpowiecie jak
> problem zdiagnozować bo sytuacja wygląda tak, że zostawiam uruchomionego VB,
> wracam po jakimś czasie i zero reakcji nawet na SysRq. Na monitorze nic nie
> zobaczę bo się wcześniej wyłączył. Na razie nie zdarzyło mi się, żeby system
> się zawiesił na moich oczach.

Mam dokładnie to samo i nie wiem od ktorego momentu to sie dzieje.

$ rpm -q VirtualBox
VirtualBox-2.2.2-1.i686
$ uname -a
Linux octopus 2.6.29.1_nogrsecuritynoaa-0.2 #1 SMP Tue May 5 13:07:24
UTC 2009 i686 Intel(R)_Pentium(R)_4_CPU_3.00GHz PLD Linux

Wydaje mi sie ze od upgrade VB do 2.2.2, albo od kernela powyzej
2.6.28.9, bo taki mialem wczesniej i bylo to samo.

VB uzywam sporadycznie a teraz jak sie wiesza zupelnie zadko, Choc
ostatnio wlaczylem go i dziala godzine normalnie i wylaczylem, i
wszystko bylo ok, do wlaczenia drugi raz, ktory zrobil zwiecha.

Wczoraj zawiesil sie tuz po starcie.

TiweK