VirtualBox i zwiechy

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pon, 8 Cze 2009, 11:15:34 CEST

8/6/2009, "Tomasz Witek" <tiwek w manta.univ.gda.pl> napisał/a:

>Mam dokładnie to samo i nie wiem od ktorego momentu to sie dzieje.
>
>$ rpm -q VirtualBox
>VirtualBox-2.2.2-1.i686
>$ uname -a
>Linux octopus 2.6.29.1_nogrsecuritynoaa-0.2 #1 SMP Tue May 5 13:07:24
>UTC 2009 i686 Intel(R)_Pentium(R)_4_CPU_3.00GHz PLD Linux
>
>Wydaje mi sie ze od upgrade VB do 2.2.2, albo od kernela powyzej
>2.6.28.9, bo taki mialem wczesniej i bylo to samo.
>
>VB uzywam sporadycznie a teraz jak sie wiesza zupelnie zadko, Choc
>ostatnio wlaczylem go i dziala godzine normalnie i wylaczylem, i
> [...]

przetestuj goscia na VirtualBox-bin.spec, jesli bedzie
dzialac, to byc moze mamy uwalone binarki w paczkach
na skutek np. jakiegos bledu w gcc-4.4. mozliwosci
do sprawdzenia jest bardzo duzo niestety :/

ja uzywam dystrybucyjnego kernela z VirtualBox-bin
(-bin dlatego ze potrzebuje usb) i mi windows xp64
(czyli defacto 2003 serwer) dziala od dosc dawna bez zawiasow.