komputer się zepsuł - nie montuje partycji

WK w.kier w farba.eu.org
Pon, 8 Cze 2009, 17:49:01 CEST

x86_64
th-test
wczorajszy upgrade
partycje: LVM na raid1

Zatrzymuje się na "Aktywacja swap" lub (kiedy zakomentuję swap w fstab)
na "Przemontowanie systemu plików w tryb zapis/odczyt".
Czyli ogólnie na montowaniui.

Sprawdziłem, że to nie glibc (przywróciłem 2.9) i nie mount (działa po
starcie z RCD i chroot).
Mam multiliba.
Możliwe, że gdzieś zamiast binarki x64 trafiła x86.
Jednak przeinstalowałem chyba wszystko co występuje podwójnie (jako x86
i x86_64), co mi przyszło do głowy (w celu wyeliminowania powyższego).

Czy ktoś może mi podpowiedzieć, które pakiety pakiety sprawdzić?

--
WK