komputer się zepsuł - nie montuje partycji

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Wto, 9 Cze 2009, 16:17:26 CEST

On Mon, 08 Jun 2009, WK wrote:

> x86_64
> th-test
> wczorajszy upgrade
> partycje: LVM na raid1
>
> Zatrzymuje się na "Aktywacja swap" lub (kiedy zakomentuję swap w fstab)
> na "Przemontowanie systemu plików w tryb zapis/odczyt".
> Czyli ogólnie na montowaniui.
>
> Sprawdziłem, że to nie glibc (przywróciłem 2.9) i nie mount (działa po
> starcie z RCD i chroot).
> Mam multiliba.
> Możliwe, że gdzieś zamiast binarki x64 trafiła x86.
> Jednak przeinstalowałem chyba wszystko co występuje podwójnie (jako x86
> [...]

Widziałem to na ubuntu. Pomagało nacinięcie "CTRL+ALT+DEL" i system
się bootował dalej, ale potem miał dziwne problemy z odczytem z
dysku. Nie byłem wstanie tego odtworzyc na tym samym sprzęcie na
innym systemie.

--
Paweł