Re: komputer się zepsuł - nie montuje partycji

Piotr Maciej Kabata kabasny w gmail.com
Wto, 9 Cze 2009, 21:15:46 CEST

W dniu 9 czerwca 2009 16:17 użytkownik Paweł Zuzelski <z w xatka.net> napisał:
> [...]
U mnie podobnie (tyle że nawet niespecjalnie jakiś duży upgrade był,
bodaj tylko module-init-tools-initrd i dobudowanie z firmowych źródeł
modułu ctxfi - sterownik do Sound Blastera XFi) i nie posiadam Raida.
Ale więcej powiem jutro bo dziś na dyżurze siedzę i nie mam dostępu do
kompa.
W każdym bądź razie początkowo zwalałem winę na sterowniki, ale
wywalenie ich nie zmieniło sytuacji. Reszta podobnie - th-test
multilib x86_64. Do kompletu wcześniej wywala jakiś błąd kernela, ale
bez oopsa (przeskakuje mi tylko kawałek zrzutu pamięci). Chwile
poczeka, przechodzi do inita i na swapowaniu wiśnie skutecznie

pozdrawiam i przepraszam za nieco nieskładne dziś formułowanie myśli

kabasny