[TH/x86_64] Poldek : desc się nie słucha locale

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pon, 15 Cze 2009, 21:08:12 CEST

Dnia 2009-06-15, pon o godzinie 09:50 +0200, Daniel Dawid Majewski
pisze:
> Pewnego dnia wpadła wieść od Daniel Dawid Majewski i powiedziała :
> Zawężam : problem dotyczy sudo poldek

A masz takie same ustawienia środowiska dla usera i roota? Jaki shell?
User pewnie ma jakieś .bash* a root nie...
Krystian T.
                 "Errare humanum est."
www.sady.net.pl