Ciekawostka, czyli duchy w systemie

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 30 Cze 2009, 09:22:23 CEST

Dnia poniedziałek, 29 czerwca 2009, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> To już widzisz co za duchy.

Właśnie nie widzę. Bo - jeśli dobrze to rozumiem - to powyżej mówi mniej
więcej tyle, że "urządzenie" /dev/root.old jest podmontowane do katalogu
/initrd. To oczywiście nie zmienia mojej sytuacji, bo w /dev takiego pliku
nie ma (pewnie został przykryty przez udev-a). Czy właśnie dlatego nie
można tego odmontować?