Ciekawostka, czyli duchy w systemie

Andrzej Nakonieczny anakonieczny.pld-users-pl w e-list.pingwin.eu.org
Wto, 30 Cze 2009, 12:21:21 CEST

Hej

Łukasz Maśko pisze:

> Nie używam na ten maszynie uvesafb, nie mam więc v86d. find odpalony jak u
> ciebie milczy jak grób. Nie jest to coś strasznego i można z tym żyć
> (podejrzewam, że jak zrobię restart to się może coś zmienić), ale ciekawi
> mnie, jak toto rozgryźć na działającym systemie. W najgorszym przypadku
> jutro zrobię reboot i będzie po sprawie.

Niekoniecznie - mam tę samą sytuację (na chyba 3 maszynach), reboot nie
pomaga. To co jest wspólne pomiędzy nimi to całość posadowiona na LVM, w
dodatku 2 z nich mają szyfrowaną partycję na którą dopiero wrzucony jest
LVM.

Pozdrawiam,
Andrzej