VirtualBox-bin 2.2.4 i USB

Lukasz Michalski lm w zork.pl
Wto, 30 Cze 2009, 15:43:37 CEST

Marcin Krol wrote:

> Masz jakies chrooty na hoscie odpalane razem z systemem? Jezeli tak to
> przy starcie chroota sa psute uprawnienia do /proc/bus/usb i bedzie sie
> to objawiac tak jak piszesz.

Nie mam chroot'ów
Mam zainstalowane Guest Additions na gueście
Mam włączone USB 2.0 i ustawiony poprawinie filtr.

Host to Th 64bit, a guest jest 32 bit

VirtualBox widzi urządzenia USB (mogę dodawać filtry na podstawie
/proc/bus/usb), ale guest ich nie wykrywa oraz są "wyszarzone" jak się
kliknie na ikonkę USB na dole okna guesta - nie da się ich zaznaczyć.

Na foramch piszą że to problem z uprawnieniami. Oglądałem logi i nie mam
pomysłów. Może ktoś podesłać log z VirtualBox gdzie guest poprawnie
wykrywa USB?

Ja mam tylko tyle:
[zork w delta Logs]$ cat VBox.log |grep USB
00:00:00.850   Driver <string>  = "VUSBRootHub" (cch=12)
00:00:00.850   Driver <string>  = "VUSBRootHub" (cch=12)
00:00:11.574 EHCI: USB Operational
00:00:11.770 OHCI: USB Reset
00:00:11.770 OHCI: USB Operational
00:00:14.464 OHCI: USB Suspended