VirtualBox-bin 2.2.4 i USB

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Wto, 30 Cze 2009, 15:45:41 CEST

> Na foramch piszą że to problem z uprawnieniami. Oglądałem logi i nie mam
> pomysłów. Może ktoś podesłać log z VirtualBox gdzie guest poprawnie
> wykrywa USB?

# ls -al /proc/bus/usb/001/
total 0
dr-xr-xr-x 2 root root  0 2009-06-30  .
drwxr-xr-x 9 root root  0 2009-06-30  ..
-rw-rw-r-- 1 root usb  43 2009-06-30  001
-rw-rw-r-- 1 root usb  52 2009-06-30  003

Sprawdz czy takie masz uprawnienia do urzadzen, ktore chcesz uzywac w
guescie. Skoro sa wyszarzone tzn ze vbox ma tylko prawo do odczytu.
Upewnij sie, ze uzytkownik na ktorym odpalasz vboxa jest w grupie usb.

Jezeli masz inne prawa niz 664 do urzadzen tzn ze cos je psuje. Mi
wiadomo jedynie o psuciu przez chrooty, ale moga to byc tez np regulki
udeva.

M.