Re: Czy ktoś pomoże z uprawnieniami w CVS?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 3 Mar 2009, 10:48:00 CET

On Mon, 2 Mar 2009, Arkadiusz Patyk wrote:

> bajki jakieś ;) działają - o problemach nie słyszałem a mam takich
> userów ze dwie setki

Nie wiem, może teraz jest lepiej - taki stan rzeczy był jakiś rok-dwa lata
temu, niby działało ale czasami wyrzucało niezbyt zrozumiałe błędy i koniec
końców SVN poszło w kąt... Skoro twierdzisz że teraz już jest lepiej to może
spróbuję namówić współpracowników na kolejną próbę ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944