Czy ktoś pomoże z uprawnieniami w CVS?

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Wto, 3 Mar 2009, 22:28:24 CET

Jacek Osiecki wrote:

> Nie wiem, może teraz jest lepiej - taki stan rzeczy był jakiś rok-dwa
> lata temu, niby działało ale czasami wyrzucało niezbyt zrozumiałe
> błędy i koniec końców SVN poszło w kąt... Skoro twierdzisz że teraz
> już jest lepiej to może spróbuję namówić współpracowników na kolejną
> próbę ;)

Hej! Mam podobne problemy jak i Ty...
Merge pracy kilku Programistów do jednej gałęzi w CVS-e jest koszmarem.
Tak ze 2 latka temu namówiłem ich na SVN ale przejście się nie udało
(styl pracy - praca na własnych gałęziach i porównywanie między nimi w
połączeniu z Eclipse i SVN (1.4) była znaaacznie, jeszcze wolniejsza niż
przy CVSie). Masakra.
Więc zacząłem rozglądać się za czymś innym...
Od jakiegoś (0,5 roku) czasu śledzę pracę nad:

http://bitbucket.org/mercurialeclipse/main/wiki/Home

Testuję sobie, migruję z CVSa, bugi zgłaszam - całkiem fajnie działa -
tylko, że... jak już wpadło w ręce Programisty (2 miesiące temu) to
zaraz coś mu nie pasiło ;-)
(ale spokojnie wie, że musi się przestawić np. prawdziwe "merge" :-D )

Pod Windowsem wtyczka + HG śmiga jakby gorzej... niestety...

Niedługo nowe "coś" się zaczynie i myślę, że HG zostanie użyte jako VCS
(DVCS ;-) - jak się uda to migracja podziękujemy CVSowi...

--
Andrzej Zawadzki