Th. Xy biorą wszystko. Thinkpad T41 z Radeonem

Andrzej Augustyński august84 w autocom.pl
Nie, 8 Mar 2009, 13:28:19 CET

Adam Skowroński pisze:
> 03/07/2009 03:11 PM, Andrzej Augustyński wrotek:
>>> kernel-2.6.28.6-1.i686
>>> xorg-driver-video-ati-6.11.0-2.i686

> Zacząłem.
> Parę godzin spokoju. Potem znowu 100%, tym razem bez końca (jakieś 20-30
> minut czekałem).
> A po restarcie - prawie od razu powtórka, ale na 3 minuty.
> Głupieję.

Section "Device"
    Identifier  "Radeon Mobility 7500"
    Driver      "radeon"
    Option      "DRI"           "True"
    Option      "AGPMode"       "4"
    Option      "AccelMethod"   "EXA"
EndSection

[..]

Section "ServerLayout"
    Identifier  "Simple Layout"
    Screen "Screen 1"
    InputDevice     "Mouse0" "CorePointer"
    InputDevice "Keyboard2" "CoreKeyboard"
    Option      "AIGLX" "true"
    Option      "AllowEmptyInput"       "off"
EndSection
Section "DRI"
    Mode 0666
EndSection
Section "Extensions"
    Option      "Composite"     "enable"
    Option      "RENDER"        "Enable"
    Option      "DAMAGE"        "Enable"
EndSection

U mnie na powyższej konfiguracji chodzi compiz+kde3.5 (export
LIBGL_ALWAYS_INDIRECT=true) z tym że działam na jajku 2.6.27.15-1.
Nie korzystam z evdeva.
Jedyne co mi przychodzi do głowy to haszowanie linijek.
A karta graficzna ta sama co moja?: sudo lspci | grep VGA

pzdr

--
Andrzej Augustyński