Th. Xy biorą wszystko. Thinkpad T41 z Radeonem

Adam Skowroński askowron w ii.pw.edu.pl
Sob, 7 Mar 2009, 23:09:19 CET

03/07/2009 03:11 PM, Andrzej Augustyński wrotek:

> Zacznij od wywalenia 'Option "EnablePageFlip" "True"'. Ja miałem z tym
> niezłe kwiatki w okolicach 6.9.x na:
> $ sudo lspci | grep VGA
> 01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc Radeon Mobility
> M7 LW [Radeon Mobility 7500]01:00.0 VGA compatible controller: ATI
> Technologies Inc Radeon Mobility M7 LW [Radeon Mobility 7500]

Zacząłem.
Parę godzin spokoju. Potem znowu 100%, tym razem bez końca (jakieś 20-30
minut czekałem).
A po restarcie - prawie od razu powtórka, ale na 3 minuty.
Głupieję.

Adam

--
Recepta na szczescie: Algorytmy swoją złożonością i skutecznością w
działaniach naprawczych są najbardziej uniwersalnymi metodami wykrywania