Synaptics po upgradzie

Michał Łukaszek mlukaszek w gmail.com
Wto, 17 Mar 2009, 08:37:37 CET

2009/3/17 Adam Mikuta <adammikuta w gmail.com>:
> Zrobiłem sobie dzisiaj ogólny upgrade pld i nie obeszło się bez małych
> problemów. Z czego może wynikać to że touchpad przestał rozumieć
> kliknięcia? Mogę poruszać myszą (choć jakby wolniej) ale kliknąć bez
> przycisku się nie da. W xorg.conf niczego nie ruszałem, przestało
> działać po upgradzie:

Przenieś konfigurację z xorg.conf do ustawień hala. Tzn skopiuj do
/etc/hal/fdi/policy przykładowy plik fdi który znajdziesz dołączony do
paczki z synaptics (leży gdzieś poniżej /usr/share). Oczywiście
dostosuj sobie ustawienia. Więcej konkretów nie mogę Ci podać, bo
akurat nie mam żadnego PLD pod ręką.

--
pozdrawiam,
Michał Łukaszek