Synaptics po upgradzie

Adam Mikuta adammikuta w gmail.com
Wto, 17 Mar 2009, 03:20:19 CET

Zrobiłem sobie dzisiaj ogólny upgrade pld i nie obeszło się bez małych
problemów. Z czego może wynikać to że touchpad przestał rozumieć
kliknięcia? Mogę poruszać myszą (choć jakby wolniej) ale kliknąć bez
przycisku się nie da. W xorg.conf niczego nie ruszałem, przestało
działać po upgradzie:

Section "InputDevice"
        Identifier    "Synaptics"
        Driver        "synaptics"
        Option        "Device"        "/dev/input/synaptics"
        Option        "Protocol"        "auto-dev"
        Option        "LeftEdge"        "0"
        Option        "RightEdge"        "5000"
        Option        "TopEdge"        "2000"
        Option        "BottomEdge"        "4000"
        Option        "FingerLow"        "30"
        Option        "FingerHigh"        "30"
        Option        "MaxTapTime"        "130"
        Option        "MaxTapMove"        "220"
        Option        "VertScrollDelta"    "100"
        Option        "HorizScrollDelta"    "100"
        Option        "MinSpeed"        "0.06"
        Option        "MaxSpeed"        "0.15"
        Option        "AccelFactor"        "0.009"
        Option        "SHMConfig"        "on"
EndSection

BTW, Ftpowy NetworkManager nie chce działać z kNetworkManagerem. To
chyba znane od dawna aż się zdziwiłem że musiałem znowu downgradować
do dawno temu zbudowanej wersji żeby pominąć ten problem.

Adam