[OT] Jak sprawdzić, czy modem GPRS ma simloka, tudzież jak zadzwonić nim na numer stacjonarny ( długie )

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 17 Mar 2009, 20:05:07 CET

Dnia 17 Marca 2009, 7:54 pm, Wt, Paweł Kośka napisał(a):

> Chyba pozostaje złapanie kogoś z blueconnect czy innym iplus i na ich
> karcie spróbować się połączyć.

Udało mi się wykombinować inaczej. Za pomocą gnokii spróbowałem wysłać
sms-a z karty Plus-a. I... udało się! Udało się również w drugą stronę.
Ergo, modem jest bez simlocka. Zamówiłem już odpowiednią usługę w Aster.
Temat uważam za zamknięty.

This email was sent using SquirrelMail.
   "Webmail for nuts!"
http://squirrelmail.org/