bluetooth

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Sob, 21 Mar 2009, 17:49:28 CET

Ma ktoś jakiś sprawdzony przepis na połączenie sie przez bluetooth do telefonu
i dalej przez GPRS do Internetu? Zatrzymałem się na tym że próba połączenia do
telefonu skutkuje pojawieniem się na nim prośby o wpisanie PINu. No i co ja
mam wpisać? Domyślam się, że powinienem wpisać to samo na komputerze. Tylko
gdzie?
Szukanie w googlach mówi np. o pliku hcid.conf - takiego pliku nie widzę w
PLD. To jest jakaś zaszłość (np z bluez 3.x) czy trzeba go sobie samemu
stworzyć?
Ogólnie wszelkie info mile widziane.
--
Z poważaniem,