Kde4 + aplety + ikony w trayu

Przemysław Zając zajac_p w o2.pl
Nie, 22 Mar 2009, 19:42:10 CET

Witam
Dziś zrobiłem kolejne podejście do kde4 i mam problemy.
1)Ikony aplikacji gtk nie widać w trayu są czarne plamy w miejscach gdzie
powinna być ikonka albo czasem na miejscu ikony np nm-applet albo pidgina mam
ikonkę kmaila albo agregatora po kliknięciu na niej znowu czerń
2) aplety do pomiaru częstotliwości procka i szybkości sieci mam czarne
kwadracik.

Te objawy są tak  na zwykłym userze jak i na koncie root.

Pakiety kde4 z th i th-test instalowane poprzez metapackage-kde4

Jakieś pomysły jak poprawić te problemy?

Przemysław Zając
JID: zajac w jabber.org
 GG: 7855838