Kde4 + aplety + ikony w trayu

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Nie, 22 Mar 2009, 21:00:52 CET

To ja dorzucę swoje 3 grosze:

Dnia niedziela 22 marca 2009 o 19:42:10 Przemysław Zając napisał(a):
> Witam
> Dziś zrobiłem kolejne podejście do kde4 i mam problemy.
> 1)Ikony aplikacji gtk nie widać w trayu są czarne plamy w miejscach gdzie
> powinna być ikonka albo czasem na miejscu ikony np nm-applet albo pidgina

A ja np. mam w trayu jakby artefakty, nie wiem ja kto nazwać inaczej. Ikonki
są rysowane jakby kilka razy na sobie ale nie dokładnie na sobie tylko np.
kilka px obok. w efekcie są takie porozjeżdżane czy też popaprane ;-)
Co jakiś czas się to naprawia ale potem znowu się psują.

Dodatkowym problemem, który nie wiem czy powinienem zgłaszać akurat tu jest
to, że przy przełączaniu użytkownika, ten panel/okono, który się pojawia nie
korzysta z ikon jakie sobie użytkownicy ustawili (a kdm np. z nich korzysta)

--
pozdrawiam,
Sylwek