IMQ w 2.6.28.9?

Michał Łukaszek mlukaszek w gmail.com
Nie, 29 Mar 2009, 17:44:59 CEST

Hej,

czy ktoś ma doświadczenia z IMQ w dystrybucyjnym 2.6.28.9? (tzn.
zbudowanego za pomocą builder -bb -r LINUX_2_6_28 kernel.spec --with
imq)
Czy działa w ogóle? Jak ze stabilnością? Wcześniejsze zdaje się
miewały problemy.

Jeśli dystrybucyjne nie da rady, może ktoś ma sprawdzoną łatkę na vanilla?

A może jest ktoś kto używa IFB tak, by dał mi to, do czego większość
osób stosuje IMQ?
(czyli shaping zarówno ruchu wychodzącego jak i przechodzącego przez
interfejs, "widzenie" lokalnych IP jak przy IMQ w trybie AB, itd itp.
Obsługa wielu fizycznych interfejsów nie jest mi [na razie]
potrzebna).

Dzięki.

--
pozdrawiam,