multicast

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Pią, 27 Mar 2009, 23:45:44 CET

Dnia piątek 27 marzec 2009 o 23:36:28 Grzesiek Pycia napisał(a):

> ruch z/do multicast czy routing multicast?
> (...)
Generalnie chodzi mi o uruchomienie upnp w sieci lokalnej skladającej się z
kilku segmentów. Multicast na localhoście już działa, w najbliższym czasie
(pewnie jutro) będę walczył z mrouted na OpenWrt. Jakbym miał problemy to już
wiem kogo męczyć ;-)
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny