apache, .htaccess i zmienne PHP-a - problem

Dariusz Krzempek darek w pekdar.net
Pon, 30 Mar 2009, 11:37:13 CEST

On Mon, 30 Mar 2009 08:29:50 +0200, Marcin Kamiński <maxiu w best.net.pl>
wrote:

> register_globals jest uważane za flagę administracyjną, więc musisz
> dać:
> php_admin_flag register_globals on

Fakt, mój błąd. Poprawiłem niestety w logu "error_log" mam wpisy:
[Mon Mar 30 11:23:41 2009] [alert] [client 62.87.185.82]
/home/users/konto/public_html/.htaccess: php_admin_flag not allowed here
Więc umieściłem parametr w:
<Directory /home/users/konto/public_html>
  AllowOverride all
  php_admin_flag engine On
  php_admin_flag register_globals on
</Directory>

Teraz w logu błędów nie ma. Jednak nadal nie działa to co chciałem
uzyskać. Aby strona zadziałała muszę wł. zmienne globalne w pliku
głównym php.ini.
Gdzie może być problem?

Darek