apache, .htaccess i zmienne PHP-a - problem

Marcin Kamiński maxiu w best.net.pl
Pon, 30 Mar 2009, 11:42:07 CEST

Dariusz Krzempek pisze:

> Fakt, mój błąd. Poprawiłem niestety w logu "error_log" mam wpisy:
> [Mon Mar 30 11:23:41 2009] [alert] [client 62.87.185.82]
> /home/users/konto/public_html/.htaccess: php_admin_flag not allowed here
> Więc umieściłem parametr w:
> <Directory /home/users/konto/public_html>
>   AllowOverride all
>   php_admin_flag engine On
>   php_admin_flag register_globals on
> </Directory>
>
> Teraz w logu błędów nie ma. Jednak nadal nie działa to co chciałem
> uzyskać. Aby strona zadziałała muszę wł. zmienne globalne w pliku
> [...]

No tak, php_admin_flag nie można w .htaccess stosować, tylko
bezpośrednio w konfigu Apacha. Takie zabezpieczenie i raczej nic z tym
nie zrobić. Ustawienia takich rzeczy trzeba robić per wirtualka niestety.

--
- Marcin Kaminski --------------------------------- maxiu -
--- software developer ------------------------ Bestmax ---