[kde4] networkmanager a poł±czenie przez telefon

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Sob, 9 Maj 2009, 19:41:05 CEST

W /etc/sysconfig/interfaces skonfigurowałem sobie połączenie gprs via
bluetooth i działa ok. Zastanawiam się czy jednak nie da się tego osiągnąć
korzystając z networkmanagera. Niby w aplecie da się konfigurować
połączenie "Komórkowe" ale za cholere nie wiem jak się połączyć (w sumie z
konfiguracja też mam problem), nigdzie nie widzę opcji "Połącz". Komuś udało
się zmusić NetworkManagera do łączenia przez komórkę?

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic