[kde4] kbluetooth

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Nie, 10 Maj 2009, 20:00:27 CEST

Pewnego dnia wpadła wieść od Kamil Dziedzic i powiedziała :
> W sumie to myślałem, że w kbluetooth "New" służy tylko do parowania urządzeń
> typu myszka bo przy wyborze urządzenia mam tylko "input device" i
> wygaszone "audio device".
Wróć, mam tak samo, sparowałem pewnie przy innej okazji.
Transfer plików idzie mi w obie strony, tylko w porównaniu z poprzednią
wersją kdebluetooth ( kde 3.5) brak tu klienta obex-ftp. Czy zna ktoś
piekny sposób, aby bluez podnosił mi pan0 przy starcie ?
w /etc/bluetooth/newtwork.conf mam :
[...]
[NAP Role]

# Network Interface name for Network Access Point server. default:pan1
Interface=pan0
/etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-pan0 :
DEVICE=pan0
BRIDGE_DEVS=""
IPADDR=192.168.0.1/24
ONBOOT=no
BOOTPROTO=none
Do tego mam dhcpd skonfigurowany.
Wszystko z palca działa, tylko mam wrażenie, że bluez powinien podnieść
ten most...

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski