[kde4] kbluetooth

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Nie, 10 Maj 2009, 06:59:22 CEST

Pewnego dnia wpadła wieść od Kamil Dziedzic i powiedziała :
> Chcę wysłać na moją nokię e50 pliki i za cholerę mi się to nie udaje. Aplet
> kluetooth4 wywala się z errorem :org.openobex.Error.NotFound".
Kwestia konfiguracji najprawdopodobniej, mój Sony Ericsson K810i jest
sparowany (prawym na ikonę w tray-u > "Device Manager" > przycisk "New")
i po kliknięciu prawym klawiszem myszy i wybraniu "Send File", wybraniu
pliku, następnie urządzenia łapie pliki bez zająknięcia, jedynie przy
wysyłanych programach java pyta, czy to aplikacja, czy gra...
$ poldek --cmd ls -I *blue*
[...]
bluez-4.35-1.x86_64
bluez-libs-4.35-1.x86_64