[kde4] kbluetooth

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 10 Maj 2009, 14:03:13 CEST

Daniel Dawid Majewski:
> Pewnego dnia wpadła wieść od Kamil Dziedzic i powiedziała :
>
> Kwestia konfiguracji najprawdopodobniej, mój Sony Ericsson K810i jest
> sparowany (prawym na ikonę w tray-u > "Device Manager" > przycisk "New")
> i po kliknięciu prawym klawiszem myszy i wybraniu "Send File", wybraniu
> pliku, następnie urządzenia łapie pliki bez zająknięcia, jedynie przy
> wysyłanych programach java pyta, czy to aplikacja, czy gra...
> $ poldek --cmd ls -I *blue*
> [...]
> bluez-4.35-1.x86_64
> bluez-libs-4.35-1.x86_64
> [...]

Mam podobnie (bluez tylko już w nowszej wersji bo na starej też nie działało).
Przy czym w kbluetooth, ja nie mogę sparować telefonu przez "New". Wyszukuje
mi go ale potem dostaję błąd "Sorry your Bluetooth Device does not support
input service".

Mogę przy pomocy bluetooth applet. Po sparowaniu w bluetooth applet w
kbluetooth nadal w "Device Manager" nie widać mojej komórki ale co ciekawe
jak daję "New" to już nie znajduje mi jej tak jakby jednak wiedział, że już
jest sparowana. Przy wysyłce pliku jest lepiej bo jeśli nie jest sparowany to
pozwala mi sparować.

To jest coś zdrowo pochrzanione ale nie mam pojęcia co i czemu jest nie tak:/

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic