Graficzny edytor HTMLa poszukiwany

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pon, 11 Maj 2009, 17:07:03 CEST

On Monday 11 May 2009 14:41:14 Bartosz Go?ek wrote:

> NIe wiem czy Quanta umarła czy nie ale podobno portują ją na KDE 4

Quanta jako taka "umarła" - tj. z tego co wiem nie będzie Quanta 4.x - bedzie
natomiast KDevelop4, który razem z kwebdevplatform czy jak temu tam ma być
zamiennikiem. Nawet jest do PHP rozwijana dość aktywnie wtyczka do nowego
KDevelopa (nie żeby udało mi się zbudowac...), ale HTMLa generować chyba
niestety nie będzie.

Ale to tak na marginesie.

m.