Sesje terminala (profile konsoli) w kde4

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Wto, 12 Maj 2009, 09:22:14 CEST

Witam,

od kiedy używam kde4 wkurza mnie brak sesji administratora w profilach konsoli.
W kde3 nazywało się to chyba 'sesje terminala' i był tryb administratora.
Oczywiście mogę wpisywać sobie 'su' do zwykłego terminala ale wtedy i tak nie
są dostępne dla mnie polecenia roota :/
Jak taką opcję uzyskać w tym plasmoidzie? Próbowałem w 'konsole' klikać
Ustawienia->Zarządzanie_profilami ale tam nie można wyklikać trybu
administratora. Pewnie muszę pogmerać w jakimś pliku konfiguracyjnym ale jakim
i co tam wpisać?

(A tak przy okazji - co jaki czas jest uaktualniana lista paczek? Bo od
podejrzanie długiego czasu poldek --upa mówi mi, że jest aktualny)

--
Pozdrawiam,
Sylwester Gruszka