Sesje terminala (profile konsoli) w kde4

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Czw, 14 Maj 2009, 12:35:28 CEST

Dnia środa 13 maja 2009 o 08:18:11 Maciej Świniarski napisał(a):
> polecam plasmoid o nazwie profile konsoli w kde4
> robisz sobie profil by uruchamialo sie su - przy starcie ustawiasz
> kolorki i gotowe :)

Właśnie tak zrobiłem ale nie mogę jakoś wywołać tego su -. Tzn. tam w polu
polecenie zamiast /bin/bash mam wpisać su - ? Bo wpisanie /bin/bash; su - nic
nie dało.
Jakaś uczynna osoba w pld mogłaby dorzucić do domyślnej konfiguracji taki kde
myk;p

--
Pozdrawiam,
Grucha