Sesje terminala (profile konsoli) w kde4

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Czw, 14 Maj 2009, 12:52:36 CEST

Dnia czwartek 14 maja 2009, Sylwester Gruszka napisał:

> Właśnie tak zrobiłem ale nie mogę jakoś wywołać tego su -. Tzn. tam w polu
> polecenie zamiast /bin/bash mam wpisać su - ? Bo wpisanie /bin/bash; su -
> nic nie dało.

Tak, wystarczy wpisać su -. Co więcej, wystarczyło wpisać i sprawdzić, zamiast
dalej pytać - przecież nie wybuchnie, a od razu byś się przekonał, że
działa...

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl