Sesje terminala (profile konsoli) w kde4

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Pią, 15 Maj 2009, 13:28:42 CEST

Dnia czwartek 14 maja 2009 o 12:52:36 Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz
napisał(a):
> Tak, wystarczy wpisać su -. Co więcej, wystarczyło wpisać i sprawdzić,
> zamiast dalej pytać - przecież nie wybuchnie, a od razu byś się przekonał,
> że działa...

Tak właśnie zrobiłem po napisaniu poprz. mejla i napisałem niby tu odpowiedź
ale kmail zamiast na listę wysłał ja do mnie a zauważyłem to dopiero dziś.
Ale wkleję kawałek treści tego mejla bo mam jeszcze nierozwiane wątpliwości:
----
Nie wiem po co pytałem zamiast sprawdzić :P Samo su - działa z tym, że nie mam
bezpośredniej kontroli jaką powłokę wywołuję (domyślną dla mnie czyli tak czy
siak basha ale co gdybym chciał mieć tryb administratora używający innej
powłoki? Oczywiście bez ręcznego wywoływania jej po wpisaniu hasła)
-----

--
Pozdrawiam,
Grucha