Sesje terminala (profile konsoli) w kde4

Adam Skowroński askowron w ii.pw.edu.pl
Pią, 15 Maj 2009, 20:54:20 CEST

05/15/2009 01:39 PM, Paweł Kośka wrotek:

> su -s /bin/sh -
>
> Czy jakoś tak. No chyba że nie o to chodzi ;)

A ja bym po prostu dodał do PATH użytkownika z którego robisz su ścieżkę
do /sbin /usr/sbin.
i wtedy jak zrobisz su bez minusa - będziesz mógł uruchomić np. fdisk :-D

--
Adam Skowroński                  *  W związku z powyższym konkurencja
tytus w oldfield.org.pl            * MSIE powinna emulować błędy głównego