było fajnie

adzinok w o2.pl adzinok w o2.pl
Pią, 22 Maj 2009, 04:11:22 CEST

On Fri, 22 May 2009 03:31:50 +0200
Lukasz Kies <kiesiu w kiesiu.com> wrote:

> Tak samo.
>
> $ mkdir ~/rpm/packages
> $ cd ~/rpm/packages
> $ cvs -z5 up -Pd -A

tych magicznych znaczków nie rozumiem, ale mam przeczucie, że one nie
rozwiązują mojego problemu
> Ale możesz oczywiście po utworzneniu katalogu packages użyć tylko:
> $ cvs up
i oczywiście go używam, ale efekt jest inny niż poprzednio
wcześniej pokazywały mi się tylko uaktualnione pakiety
a teraz leci (z głowy, czyli znikąd):
cvs update: nazwa pakietu
cvs update: kolejna nazwa....

kiedyś miałem przejrzyście - tylko nowe, a teraz wszystkie

pozdro

	adzinok