było fajnie

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pią, 22 Maj 2009, 08:41:36 CEST

> tych magicznych znaczków nie rozumiem, ale mam przeczucie, że one nie
> rozwiązują mojego problemu

A sprawdzałeś ? :)
Objaśnienia znaczków występujących za "cvs" znajdziesz w manualu cvs (wpisz:
man cvs).

> i oczywiście go używam, ale efekt jest inny niż poprzednio
> wcześniej pokazywały mi się tylko uaktualnione pakiety
> a teraz leci (z głowy, czyli znikąd):
> cvs update: nazwa pakietu
> cvs update: kolejna nazwa....
>
> kiedyś miałem przejrzyście - tylko nowe, a teraz wszystkie

Tak zadecydowali ludzie, którzy pracują z cvs i zrobili tak aby ułatwić sobie
pracę. Nie pozostaje Ci nic innego jak zaakceptować obecny stan rzeczy.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl