[OT] Core 2 Duo i przerwania - czy to jest OK?

Pepe pepe w kamol.net
Czw, 5 Lis 2009, 11:10:03 CET

Dnia 2009-11-05, o godz. 10:38:05
Stacho Pal <stacho w venco.com.pl> napisał(a):

> Też tak mam, zauważyłem że nie zależy to od procesora,
> ale od systemu jaki jest zainstalowany jeśli jest to i686
> to wswzystko jest OK, irqbalance nie jest potrzebny,

Mam na notebooku z c2d wersje i686 i przerwania są rozdzielane, na
serwerze z c2d z wersją x84_64 przerwania też są rozdzielane. Na
notebooku jest irqbalance ale zdycha, na serwerze nie ma.

Z kolei na desktopie mam Phenoma x4 (i686) i przerwania nie były
rozdzielane dopóki nie zainstalowałem irqbalance które cały czas działa.

Może to zależy od chipsetu / biosu?.

Pozdrawiam.

PS: Apropos Phenoma, to wie ktoś może czemu w dmesg nie jest wyświetlana
informacja na temat cache L3? W /sys coś jest ale na dobrą sprawę nie
wiadomo czy to to działa. Phenom jest w wersji 9550 czyli bez błędu.

--
Pepe