[OT] Core 2 Duo i przerwania - czy to jest OK?

Lukasz Michalski lm w zork.pl
Czw, 5 Lis 2009, 11:43:06 CET

Łukasz Maśko wrote:

> A sprawdź po chwili, co wypisuje service irqbalance status

[root w serenity packages]# service irqbalance status
irqbalance (pid 19808) is running...

Jak sobie watch'em oglądam:

watch -n1 cat /proc/interrupts

to część przerwań sobie hula na CPU0, a część na obu.

pzdr,
Łukasz