[OT] Core 2 Duo i przerwania - czy to jest OK?

Adam Sobieraj adam.sobieraj w neutrino.home.pl
Czw, 5 Lis 2009, 12:02:36 CET

Dnia 2009-11-05, czw o godzinie 11:43 +0100, Lukasz Michalski pisze:

> [root w serenity packages]# service irqbalance status
> irqbalance (pid 19808) is running...
>
> Jak sobie watch'em oglądam:
>
> watch -n1 cat /proc/interrupts
>
> to część przerwań sobie hula na CPU0, a część na obu.
>
> pzdr,
> Łukasz

Z tego co mi wiadomo irqbalance, wykonuje swoja robotę tylko raz a po
tym wychodzi jeżeli procesor to jakieś HT, lub 2 rdzenie ze wspólna
pamięcią cache L2.

Przy wspólnym L2 działanie irqbalance jest ponoć nieopłacalne,
przynajmniej tak na stronie projektu piszą.

U mnie na Phenomie x4 i 2xOpteronie(x4) domyslnie rozdzielane były
przerwania bez irqbalance, choć z tym programikiem mam wrażenie ze jest
to robione bardziej równomiernie.

Pozdrawiam
Adam