Jaka karta WiFi na PCMCIA?

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Nie, 22 Lis 2009, 22:44:12 CET

On Sunday November 22 2009 21:58:46 Michal Kochanowicz wrote:
> Cześć
>
> Czy możecie doradzić kartę WiFi? Karta będzie działać w Lenovo T61
> (według opisu znalezionego w sieci ma on złącza PCCard Typ I/II,
> ExpressCard). Musi obsługiwać WPA2 i działać także pod Windows XP ;(

WiFi na PCMCIA do T61? Jest jakiś konkretny powód dla którego nie możesz
wsadzić w slot miniPCI-E karty IPW 3945/4965? Takie były montowane fabrycznie
(oprócz Atherosów 5006 i 5008, dość problematycznych). Lepiej działających
kart WiFi dla Linuksa nie widziałem, sterowniki pod XP oczywiście mają, WPA2
obsługują.

Slot ExpressCard/54 może być wbudowany, ale nie musi, zależnie od konfiguracji
danego egzemplarza. "X" wytłoczony na przycisku do wysuwania karty oznacza, że
to faktycznie jest slot EC. PCCard I/II się zgadza.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl