Jaka karta WiFi na PCMCIA?

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Nie, 22 Lis 2009, 23:16:08 CET

On Sun, Nov 22, 2009 at 10:44:12PM +0100, Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz wrote:

> WiFi na PCMCIA do T61? Jest jakiś konkretny powód dla którego nie możesz
> wsadzić w slot miniPCI-E karty IPW 3945/4965? Takie były montowane fabrycznie

Nie wiedziałem że można coś takiego zrobić. Laptop nie jest mój, jest
zaplombowany. Domyślam się że włożenie karty wymaga rozkręcenia obudowy?

Jest jeszcze taka sprawa, że nie wiem jak długo ten laptop będzie
używany bo ma problemy z wyświetlaczem i wolę mieć kartę, którą będę
mógł przełożyć do innego.

Mógłbyś doradzić jakąś kartę ze złączem, które będzie można użyć w innym
sprzęcie?

> Slot ExpressCard/54 może być wbudowany, ale nie musi, zależnie od konfiguracji
> danego egzemplarza. "X" wytłoczony na przycisku do wysuwania karty oznacza, że
> to faktycznie jest slot EC. PCCard I/II się zgadza.

Jest "X" na przycisku.

Dzięki za odpowiedź.

--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--