mdassemble v. 3.1-1 uruchomiony z initrd nie wykrywa /dev/md0 - system nie wstaje

Bartosz Lis bartoszl w ics.p.lodz.pl
Śro, 25 Lis 2009, 13:35:47 CET

Dnia wtorek, 24 listopada 2009 o 20:49:02 Bartosz Lis napisał(a):
> Witam,
>
> Po ostatnim upgrade th, w którym zainstalowało mi się
> mdadm-initrd-3.1-1.x86_64
> oraz po regeneracji initrd system przestał wstawać. Poniżej komunikaty
>  złapane na porcie szeregowym:

[---]

Witam jeszcze raz.

Problem udało mi się rozwiązać:
1. doinstalowałem: udev-initrd
2. w /etc/sysconfig/geninitrd ustawiłem: USE_UDEV=yes
3. zregenerowałem initrd
4. jeśli na urządzeniach md innych niż /dev/md0 znajdują się volumeny LVMa
trzeba w /etc/sysconfig/system ustawić EVMS_LVM=yes

Pozdrawiam,

--
Bartosz Lis @ Inst. of Information Technology, Technical Univ. of Lodz, Poland
   bartoszl @ ics.p.lodz.pl