mdassemble v. 3.1-1 uruchomiony z initrd nie wykrywa /dev/md0 - system nie wstaje

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Śro, 25 Lis 2009, 13:40:32 CET

Dnia 25-11-2009 o 13:01:53 Bartosz Lis <bartoszl w ics.p.lodz.pl> napisał(a):

> Witam,
>
> Poniżej komunikaty z włączonym debuginitrd

problem znany gdzies od czasow wersji 3.0.x. mdassemble ma jakis problem
z otwarciem /dev/mdX. byc moze zle sklada sciezke, bo widzialem w zrodlach
kilka zmian w okolicach budowania sciezki do urzadzenia, ale bez gdb
na debuginitrd sh jest ciezko, a debug przez printf jest toporny.