Bierz nVidię!!! - było: [ATI czy NVidia?]

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Pią, 27 Lis 2009, 13:39:16 CET

Dnia piątek 27 listopad 2009 o 11:42:13 Mateusz Korniak napisał(a):

> Dla mnie jedynym argumentem na rzecz ATI jest to że chodzi
>  (przynajmniej moje  lowendowe modele) na opensourcowych sterownikach
>  Xów i upgrejd Xow nie powoduje koniecznosci upgrejdu kernela.
> Ale to oczywiście nie jest argument w przypadku inicjatora dyskusji.

pomijając argumenty inicjatora dyskusji to do nVidii jest coś co się
nazywa DKMS - i to powinno załatwić sprawę zarówno upgrejdu jak i
rekompilowania nVidii po zmianie jajka - tzn robi to za Ciebie przy
starcie nowego jajka.

Mieszko Kaczmarczyk
--

Duże wydatki? Znajdź najtańszy kredyt: